Filip Stankiewicz Filip Stankiewicz
847
BLOG

Kandyduję do Sejmiku z listy PiS - okręg Gdańsk. Info o mnie

Filip Stankiewicz Filip Stankiewicz Polityka Obserwuj notkę 3

 

Urodziłem się 1 maja 1978 roku w Gdańsku. Mam wspaniałą żonę Annę i synka Szymka. Jestem absolwentem historii Uniwersytetu Gdańskiego oraz Podyplomowego Studium Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomii UG. Wiele lat prowadziłem własną firmę finansową, ale ciągłe podwyżki składek ZUS przez ekipę PO czyniły ją coraz mniej opłacalną dlatego teraz pracuję w Orange Polska S.A.

 

W wyborach w 2010 roku uzyskałem poparcie 1276 Gdańszczan, co dało mi impuls do dalszego działania. Byłem wiceprezesem Klubu Młodych PiS w Gdańsku. Należę do Stowarzyszenia KoLiber, które skupia ideowych ludzi centroprawicy. Byłem prezesem Oddziału Trójmiejskiego Stowarzyszenia. Moim pierwszym ugrupowaniem była Unia Polityki Realnej, wtedy dająca najwięcej nadziei na naprawę naszego kraju. Organizowałem wiele przedsięwzięć na rzecz ograniczenia biurokracji, zmniejszenia podatków czy wspierających Państwa uwolnione spod  kontroli Moskwy - Ukrainę i Gruzję - relacjonowanych w najważniejszych pomorskich mediach.

Publikuję na wielu portalach, m.in. wp.pl, interia360.pl, salon24.pl - o popularności moich tekstów mogą świadczyć setki tysięcy odwiedzin internautów. Jestem Honorowym Dawcą Krwi, wspieram Caritas.

Interesuję się polityką, ekonomią, najnowszymi osiągnięciami techniki, historią, sportem. Czas wolny wypełnia jazda rowerem, spacery z dwoma ukochanymi kundelkami, które przygarnęliśmy ze schroniska, piłka nożna, pływanie - także zimą w Bałtyku z morsami. Czasem grywam w brydża i szachy. Wspólną pasją moją i Ani jest chodzenie po górach.

 

W kolejnym wpisie umieszczę mój program wyborczy.

 

Polecam śledzenie moich wpisów na portalach społecznościowych o najważniejszych wydarzeniach w kraju:

https://www.facebook.com/Filip.Andrzej.Stankiewicz

http://nk.pl/profile/1220662

https://twitter.com/Fil_Stankiewicz

 

z poważaniem

Filip Andrzej Stankiewicz

Kandydat do Sejmiku Województwa Pomorskiego - okręg numer 3 obejmujący miasto Gdańsk. Lista numer 3 Prawo i Sprawiedliwość

 

tel. 601 511 799
e-mail: filip_stankiewicz@tlen.pl
Blog: http://filipstankiewicz.salon24.pl
Witryna Wyborcza: http://www.facebook.com/pages/Filip-Andrzej-Stankiewicz-Oficjalna-Witryna-Wyborcza/125568817500452

 

P.S. Na witrynie wyborczej można zobaczyć ulotkę wyborczą - polecam także zdjęcia. Jeśli informacja spodobała się proszę o przesłanie jej rodzinie lub znajomym z Pomorza.

Konkretny. Uczciwy. Konsekwentny. Zależy mi na Polsce.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka